Asus Eee PC 1008HA-BLK021X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus Eee PC 1008HA-BLK021X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cantaor 01-07-2009
Geschreven voor: Asus Eee PC 1008HA-BLK021X

Ik heb de netbook sinds gisteren, en ik vind hem tot nu toe super!

Het eerst wat opvalt is de mooie vormgeving. Het aan de buitenkant klein, maar als je het openklapt heb je een fijn toetsenbord, waar ik niet aan heb hoeven wennen. Zelfs met hele lange nagels heb ik prima hiermee kunnen typen.
Als je wat beter alles gaat bestuderen vind ik de poorten die ze mooi hebben verwerkt achter hele fragiele klepjes hebben zitten. Dat is een beetje jammer,want ik verwacht dat dat wel een kapot kon gaan.

De batterij gaat op dit moment nog niet schrikbarend lang mee, maar er is wel een tijdje prima mee te werken zonder ook maar bij stroom in de buurt te komen. Exacte tijd heb ik niet gemeten.

Wat me opvalt wanneer ik met het laptopje werk is dat hij toch wel ietsje warm word.

Wat ik bij veel netbookjes las was dat het geluid slecht is, dat vind ik van deze niet. Het is goed aan te horen.

In het gebruik vind ik het een fijn ding. Het is een breedbeeld scherm, en dat merk je we bij o.a. foto's kijken, maar ook wanneer je websites bekijkt.